Saturday, September 24

rahsia disebalik bilangan rose...


1 Rose
Luar biasa mengasihi semua tertumpu pada anda.

2 Roses
Kami berdua sangat saling mencintai.

3 Roses
Aku mencintaimu.

6 Roses
Aku ingin menjadi milikmu.

9 Roses
Saling mencintai selamanya.

11 Roses
Anda adalah orang yang paling kucintai dalam hidupku.

12 Roses
Memuaskan kesatuan dan afiniti bersama.

13 Roses
Pengagum rahsia.

24 Roses
Ingat sayang bila-bila masa
(24 jam tidak bisa melupakan kamu).

33 Roses
Mengatakan "Aku mencintaimu" dengan mendalam LOVE.

36 Roses
Merasa lampiran romantis kerana anda datang kepada saya.

44 Roses
Konstan berubah janji.

50 Roses
Ini adalah "Cinta Regretless".

56 Roses
Saya cinta.

66 Roses
Sukses hubungan asmara.

99 Roses
Cinta dengan membuat pemahaman cinta abadi.

100 Roses
kesatuan harmoni dalam satu abad, tetap menjadi pasangan setia 'sampai usia matang-tua.

101 Roses
Tidak ada cinta yang lain tapi anda.

108 Roses
Sila menikahi saya!

111 Roses
Cinta abadi.

123 Roses
Percuma cinta.

144 Roses
Mencintai anda siang dan malam selamanya.

365 Roses
Berfikir daripada anda sehari-hari, cinta anda sehari-hari.

999 Roses
Kekal dan cinta abadi.

1001 Roses
Setia cinta, "sampai selamanya

Jadi macam mana? Dah terpikir nak BAGI BANYAK berapa bunga ros?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Saat Aku Mengenalimu

Daisypath Friendship tickers

Dengan Lafaz "Aku Terima Nikahnya " Kau Milikku

Daisypath Anniversary tickers

Besday Mr.Lukman

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Besday Mrs.Lukman

Daisypath Happy Birthday tickers

Nur Amni Liyana

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers